FAQ

Vragen? We hebben antwoorden.


Vind duidelijke, gedetailleerde antwoorden op veelgestelde vragen over onze producten en praktijken bij Le Rub. We doen er alles aan om je de informatie te geven die je nodig hebt om weloverwogen beslissingen te nemen over je zonneproducten.


Vindt u niet wat u zoekt? Stel uw vraag of neem direct contact op via support@lerub.com.

Bestellen & retourneren

Heb ik een account nodig om mijn bestelling te plaatsen?

Je kunt winkelen zonder een account aan te maken. Als je je echter bij ons registreert, profiteer je van de volgende
voordelen:
- Volg je bestellingen en bekijk eerdere aankopen
- Vraag direct vanuit je account een ruiling of retournering aan
- Sla je adres- en kaartgegevens op zodat je in de toekomst nog sneller kunt winkelen.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Retouren kunnen alleen worden aangevraagd als je een account hebt. Je hebt 14 dagen de tijd om je bestelling te retourneren.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel ongeopend, ongebruikt en in dezelfde staat zijn als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van je artikel(en). Verzendkosten worden niet
gerestitueerd. Als je je geld terugkrijgt, worden de kosten van de retourzending van je geld afgetrokken.
Alle goedgekeurde retourzendingen moeten naar ons worden teruggestuurd met een traceerbare verzendmethode.
Zodra je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om je te melden dat we je geretourneerde artikel hebben
ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw restitutie.
Als je retournering is goedgekeurd, wordt je restitutie verwerkt en wordt het bedrag automatisch binnen een bepaald aantal dagen teruggestort op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode.

Ik kan om de een of andere reden geen bestelling plaatsen, wat moet ik doen?

Stuur een e-mail naar support@lerub.com and en hopelijk kunnen we helpen het probleem te identificeren.

Betaling

Hoe kan ik mijn digitale giftcard inwisselen?

Als je een digitale cadeaubon koopt, wordt er een unieke code aangemaakt. Je ontvangt de cadeaubon en de persoonlijke code direct na je aankoop. De ontvanger van de cadeaubon kan deze code invoeren bij het afrekenen om de waarde van de cadeaubon af te trekken van het totaalbedrag van de bestelling.

Wanneer wordt mijn bestelling in rekening gebracht?

Als u met een debitcard of PayPal betaalt, incasseert Le Rub de betaling wanneer uw bestelling op onze
website wordt geplaatst.
Als je met een creditcard betaalt, wordt de betaling meestal geïncasseerd zodra je bestelling is verwerkt en klaar is voor
verzending, hoewel je bank of kaartverstrekker het bedrag van de bestelling mogelijk onmiddellijk op je rekening reserveert.

Welke betaalmethoden accepteren we?

Visa
Mastercard
Amex
PayPal
Bancontact
Ideal
Apple Pay
Google Pay

Leveringen en verzendingen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Je bestelling wordt dezelfde dag verwerkt als je voor 22.00 uur bestelt, anders de volgende dag.
Je ontvangt een e-mail met volginformatie zodra je bestelling wordt verzonden. 
Wij verzenden van maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van feestdagen. Le Rub vertrouwt op koeriersdiensten om alle
bestellingen te verzenden. Leveringen vinden plaats op werkdagen tijdens kantooruren; niet op feestdagen.

Moet ik rechten betalen?

BTW is inbegrepen in onze aankoopprijzen. Als je bestelling buiten de EU wordt verzonden, moet je mogelijk invoerrechten
of belastingen en verwante kosten betalen om je bestelling te kunnen ontvangen. De levering van je
bestelling kan vertraging oplopen als je de kosten niet onmiddellijk betaalt. 
Namelijk hebben we geen controle over deze kosten en kunnen we je niet vertellen wat de kosten zullen zijn, omdat
douanebeleid en invoerrechten sterk variëren van land tot land. We raden je aan contact op te nemen
met je plaatselijke douanekantoor voor de actuele kosten voordat je een bestelling plaatst, om onverwachte
kosten te voorkomen. 
Als je om wat voor reden dan ook de invoer- of accijnzen niet betaalt, dan hebben wij het recht om
alle extra kosten die ons hierdoor in rekening worden gebracht bij je in rekening te brengen. Zodra je hebt betaald, wordt je
bestelling bij je afgeleverd.

Let op: als je een restitutie aanvraagt voor een artikel waarvoor je invoerrechten hebt betaald, kunnen we de invoerrechten niet terugbetalen omdat deze niet door ons worden geïnd.

Waarom verzendt Le Rub niet naar mijn land?

Misschien komt dit door internationale handelsovereenkomsten en/of lokale douanebeperkingen. Het is ook mogelijk dat we bepaalde artikelen niet naar uw locatie kunnen verzenden vanwege de voorschriften voor zonnebrands op de markt. We laten je
weten of dit het geval is zodra je verder gaat met bestellen. In elk geval zijn we altijd bezig om uit te breiden naar
meer gebieden, waaronder het uwe, dus blijf op de hoogte voor meer updates hier.

Account en privacy

Hoe reset ik mijn wachtwoord?

Als je je wachtwoord bent vergeten, vraag dan een link aan om het te resetten of volg de instructies voor 'Wachtwoord vergeten' op deze pagina.

Zijn mijn persoonlijke gegevens beschermd?

We houden uw persoonlijke gegevens privé en vertrouwelijk en gebruiken deze alleen met uw toestemming of indien wettelijk
toegestaan.

Voor meer informatie, zie ons Privacybeleid.

Vragen en suggesties

Vragen? We hebben antwoorden.


Vind duidelijke, gedetailleerde antwoorden op veelgestelde vragen over onze producten en praktijken bij Le Rub. We doen er alles aan om je de informatie te geven die je nodig hebt om weloverwogen beslissingen te nemen over je zonneproducten.


Vindt u niet wat u zoekt? Stel uw vraag of neem direct contact op via support@lerub.com.